MÜŞTERİ HİZMETLERİ: (0850) 885 1200

CADR

CADR

CADR, uluslararası standartlarda alternatif uyuşmazlık çözüm yolları eğitimleri verir ve bu yollara erişimi organize eder.

Tel: (0850) 885 1200
E-posta info@cadr.com.tr

CADR: Center for Alterative Dispute Resolution
İlkiz Sokak No: 24/22 Kat: 4 Sıhhiye 06430 Çankaya / ANKARA

Google Haritalarda Göster
  • Hakkımızda
    • Değerlerimiz
    • Yönetim
    • Referanslar
    • İş ortaklarımız
    • Kurumsal
  • Akreditasyon
    • Sertifikasyon
  • Üyelik
    • Üyelik Başvurusu
  • Arabulucu Bul
  • Eğitim
    • Bireysel eğitim talebi – Ön kayıt
    • Kurumsal eğitimler
    • Eğitmen ve Danışmanlar
  • Yayın
  • İletişim
    • Şikâyet
  • My CADR
  • SEPETİM
    Sepetinizde ürün yok
GÜNCELEĞİTİMLER

Şikâyet

CADR her zaman yüksek standartta hizmet sunmayı amaçlamaktadır. Ancak, CADR himayesinde atanan bir arabulucunun hizmetinden veya davranışından memnun kalmamanız durumunda, izleyebileceğiniz bir şikâyet prosedürümüz vardır. Şikayet prosedürünü buradan indirebilirsiniz.

CADR Şikâyet Prosedürü

  1. CADR himayesinde tayin edilen bir arabulucunun davranışına ilişkin olarak herhangi bir şikâyeti bulunan kişiler aşağıdaki bilgileri kullanarak CADR ile iletişime geçmelidir. CADR Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, yedi gün içerisinde şikâyetçi ile irtibata geçerek şikâyetini detaylı ve yazılı bir şekilde göndermeye davet eder.

        CADR Şikâyet Yönetimi Sorumlusu 

           Center for Alternative Dispute Resolution

           İlkiz Sokak 24/22 Sıhhiye, 06430 Çankaya / Ankara

           veya elektronik posta: info@cadr.com.tr

  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, şikâyetçiden ayrıntılı açıklama isterken aynı yedi günlük sürede şikâyet prosedürünün başladığına dair bilgilendirme ile birlikte bu Prosedürün bir kopyasını şikâyet edilen arabulucuya gönderir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, ayrıntılı şikâyeti aldıktan sonra yedi gün içinde detaylı şikâyetin örneğini ve bu Prosedürün bir kopyasını arabulucuya gönderir.
  1. Üye, şikayetçinin iddialarına 14 gün içinde yazılı olarak yanıt vermeye davet edilir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu bu süre zarfında arabulucu, şikâyetçi ve / veya diğer taraflarla iletişime geçerek şikâyetin açıklığa kavuşması için lüzum gördüğü araştırmayı yapabilir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, detaylı şikâyetin alınmasından sonra en geç 28 gün içinde soruşturmayı tamamlar ve şikâyete ilişkin dokümanları CADR Eğitim Programları Direktörünün değerlendirmesine sunar.
  1. Eğitim Programları Direktörü iki hafta içinde hem şikâyetçiye hem de arabulucuya, konuyla ilgili kararını ve varsa atılması gereken adımları bildiren bir mektup gönderir.
  1. Şikâyetçi veya arabulucu, Eğitim Programları Direktörünün kararından memnun olmazsa 1. Maddede belirtilen şekilde Şikâyet Yönetimi Sorumlusuna bu durumu belirten gerekçeli bir mektup göndermelidir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, bu mektubun alınmasından itibaren yedi gün içinde mektup ve eklerini daha önce açılan dosyaya ile birleştirerek CADR Mesleki Standartlar ve Şikâyet Kurulu’na havale eder.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, herhangi bir aşamada, Mesleki Standartlar ve Şikâyet Kurulu’na uygun gördüğü konuları iletebilir.
  1. Kurul şikâyeti gözden geçirecek, gerekli gördüğü araştırma ve soruşturmayı yürütür ve Türkiye Arabulucular Etik Kurallarının ihlal edilip edilmediğini tespit eder.
  1. Kurul, bir üyesini şikâyetle ilgili usulü yönetmek üzere görevlendirebilir.
  2. Kurul, konuyu daha fazla ele almak için duruşma yapabilir.
  3. Kurul, arabulucunun duruşmaya şahsen katılmasını talep edebilir.
  4. Kurul, uygun görürse, şikâyetçiyi duruşmaya katılmaya davet edebilir.
  5. Kurul, dosyayı aldığı tarihten itibaren 28 gün içinde incelemeyi sonuçlandırır. Ancak, ek süre gerektiğine kanaat getirirse, Şikâyet Yönetimi Sorumlusundan Arabulucu, şikâyetçi ve üçüncü kişileri gecikme hakkında yazılı olarak bilgilendirmesini ister.
  1. Kurul, Türkiye Arabulucular Etik Kurallarının ihlal edildiğini tespit ederse, ihlale uygun yaptırımın uygulanmasına karar verir, kararı şikâyetçiye ve arabulucuya -gerekli olduğu hallerde üçüncü kişiye- yazılı olarak bildirir. Arabulucuya uygulanacak yaptırım, uyarı, üyeliğin belirli süreyle askıya alınması veya üyelikten süresiz çıkarma olabilir.
  1. Kurul ayrıca, uygun gördüğü hallerde arabulucunun şikâyetçiye yönelik -özür dileme gibi- düzeltici, telafi edici adımlar atmasını isteyebilir.
  1. Kurul, herhangi bir ihlal tespit edemezse şikâyeti reddeder ve kararını arabulucu ve şikâyetçiye yazılı olarak bildirir.
  1. Kurulun kararı kesindir.

 

Son Yazılar

  • CADR Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yolları Eğitiminde Lider

    Seçkin iş ortaklarıyla arabuluculuk ve uzlaştır...
  • CADR Yayınları’ndan “Arabuluculuk Soru Bankası” 2. B. Yayınlandı

    CADR Yayınları’ndan çıkan Arabuluculuk So...
  • Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Mevzuatı 4. B. (Gerekçeli – Atıflı – Notlu) yayınlandı

    Mevzuat derlememizin 3. Baskısından sonra Hukuk...
  • CADR ve İstanbul Şehir Üniversitesi İşbirliğiyle Düzenlenen Arabuluculuk Eğitimi Tamamlandı

    CADR ve İstanbul Şehir Üniversitesi işbirliği i...
  • CADR ve KTO Karatay Üniversitesi İşbirliğiyle Konya’da Düzenlenen Uzlaştırma Eğitimi Tamamlandı

    CADR ve KTO Karatay Üniversitesi işbirliği ile ...

e-posta aboneliği

CADR TWITS

Twitter akışı şu anda kullanılamıyor.

Son yorumlar

  • CADR Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yolları Eğitiminde Lider için Şamil Demir
  • CADR Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yolları Eğitiminde Lider için Niyazi Gökçe
  • CADR Yayınları’ndan “Arabuluculuk Soru Bankası” 2. B. Yayınlandı için Ali Yusuf Yenioğlu
  • CADR Yayınları’ndan “Arabuluculuk Soru Bankası” 2. B. Yayınlandı için BURCU KAYA
  • CADR Yayınları’ndan “Arabuluculuk Soru Bankası” 2. B. Yayınlandı için BURCU KAYA

Arşivler

  • Aralık 2019
  • Ağustos 2019
  • Mayıs 2019
  • Nisan 2019
  • Mart 2019
  • Şubat 2019
  • Ocak 2019
  • Aralık 2018
  • Kasım 2018
  • Ekim 2018
  • Eylül 2018
  • Ağustos 2018
  • Temmuz 2018
  • Haziran 2018
  • Mayıs 2018
  • Nisan 2018
  • Mart 2018
  • Ocak 2018
  • Kasım 2017
  • Ekim 2017
  • Eylül 2017
  • Ağustos 2017
  • Temmuz 2017
  • Haziran 2017
  • Mayıs 2017
  • Nisan 2017
  • Mart 2017
  • Şubat 2017
  • Ocak 2017
  • Aralık 2016
  • Kasım 2016
  • Ekim 2016
CADR Eğitim Organizasyon ve Yayıncılık Ticaret A.Ş. uluslararası standartlarda alternatif uyuşmazlık çözüm yolları eğitimi verir ve organize eder.

Etiketler

Adalet Bakanlığı Adalet Bakanı Abdülhamit Gül Aile Arabuluculuğu Aile Arabuluculuğu Rehber Kitabı Alternatif Çözümler Daire Başkanlığı Ankara Barosu arabuluculuk Arabuluculuk Daire Başkanlığı arabuluculuk eğitimi arabuluculuk mülakatı arabuluculuk mülakatına hazırlık arabuluculuk sözlü sınavı arabuluculuk sınavı arabuluculuk sınavına hazırlık Arabuluculuk Uygulama Sınavına Hazırlık Avrupa Konseyi Bilirkişilik alt uzmanlık alanı Bilirkişilik eğitimi Bilirkişilik Nitelikli Hesaplamalar CADR Dilek Yumrutaş Hakan Öztatar Hamdi Can Ünsal Hatay Barosu Hukuk İşleri Genel Müdürlüğü işbirliği sözleşmesi Karatay Üniversitesi Konya Uzlaştırma Eğitimi KTO Karatay Üniversitesi moderatör Ordu Arabuluculuk Eğitimi Ordu Barosu Orhan Cuni Strateji Geliştirme Başkanlığı TOBB ETÜ TOBB ETÜ SEM Uzlaştırma Uzlaştırmacı eğitimi Uzlaştırmacı eğitimi kurumu İstanbul Arabuluculuk Eğitimi İstanbul Bilgi Üniversitesi İstanbul Ticaret Üniversitesi İstanbul Şehir Üniversitesi İşbirliği protokolü Şamil Demir
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Law Academy
  • SOSYAL MEDYA:
CADR

© 2018 CADR Telif hakkı. Tüm hakları saklıdır.

YUKARI