MÜŞTERİ HİZMETLERİ: (0850) 885 1200

CADR

CADR

CADR, uluslararası standartlarda alternatif uyuşmazlık çözüm yolları eğitimleri verir ve bu yollara erişimi organize eder.

Tel: (0850) 885 1200
E-posta info@cadr.com.tr

CADR: Center for Alterative Dispute Resolution
İlkiz Sokak No: 24/22 Kat: 4 Sıhhiye 06430 Çankaya / ANKARA

Google Haritalarda Göster
  • Hakkımızda
    • Değerlerimiz
    • Yönetim
    • Referanslar
    • İş ortaklarımız
    • Kurumsal
  • Akreditasyon
    • Sertifikasyon
  • Üyelik
    • Üyelik Başvurusu
  • Arabulucu Bul
  • Eğitim
    • Bireysel eğitim talebi – Ön kayıt
    • Kurumsal eğitimler
    • Eğitmen ve Danışmanlar
  • Yayın
  • İletişim
    • Şikâyet
  • My CADR
  • SEPETİM
    Sepetinizde ürün yok
GÜNCELEĞİTİMLER

Şikâyet

CADR her zaman yüksek standartta hizmet sunmayı amaçlamaktadır. Ancak, CADR himayesinde atanan bir arabulucunun hizmetinden veya davranışından memnun kalmamanız durumunda, izleyebileceğiniz bir şikâyet prosedürümüz vardır. Şikayet prosedürünü buradan indirebilirsiniz.

CADR Şikâyet Prosedürü

  1. CADR himayesinde tayin edilen bir arabulucunun davranışına ilişkin olarak herhangi bir şikâyeti bulunan kişiler aşağıdaki bilgileri kullanarak CADR ile iletişime geçmelidir. CADR Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, yedi gün içerisinde şikâyetçi ile irtibata geçerek şikâyetini detaylı ve yazılı bir şekilde göndermeye davet eder.

        CADR Şikâyet Yönetimi Sorumlusu 

           Center for Alternative Dispute Resolution

           İlkiz Sokak 24/22 Sıhhiye, 06430 Çankaya / Ankara

           veya elektronik posta: info@cadr.com.tr

  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, şikâyetçiden ayrıntılı açıklama isterken aynı yedi günlük sürede şikâyet prosedürünün başladığına dair bilgilendirme ile birlikte bu Prosedürün bir kopyasını şikâyet edilen arabulucuya gönderir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, ayrıntılı şikâyeti aldıktan sonra yedi gün içinde detaylı şikâyetin örneğini ve bu Prosedürün bir kopyasını arabulucuya gönderir.
  1. Üye, şikayetçinin iddialarına 14 gün içinde yazılı olarak yanıt vermeye davet edilir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu bu süre zarfında arabulucu, şikâyetçi ve / veya diğer taraflarla iletişime geçerek şikâyetin açıklığa kavuşması için lüzum gördüğü araştırmayı yapabilir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, detaylı şikâyetin alınmasından sonra en geç 28 gün içinde soruşturmayı tamamlar ve şikâyete ilişkin dokümanları CADR Eğitim Programları Direktörünün değerlendirmesine sunar.
  1. Eğitim Programları Direktörü iki hafta içinde hem şikâyetçiye hem de arabulucuya, konuyla ilgili kararını ve varsa atılması gereken adımları bildiren bir mektup gönderir.
  1. Şikâyetçi veya arabulucu, Eğitim Programları Direktörünün kararından memnun olmazsa 1. Maddede belirtilen şekilde Şikâyet Yönetimi Sorumlusuna bu durumu belirten gerekçeli bir mektup göndermelidir.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, bu mektubun alınmasından itibaren yedi gün içinde mektup ve eklerini daha önce açılan dosyaya ile birleştirerek CADR Mesleki Standartlar ve Şikâyet Kurulu’na havale eder.
  1. Şikâyet Yönetimi Sorumlusu, herhangi bir aşamada, Mesleki Standartlar ve Şikâyet Kurulu’na uygun gördüğü konuları iletebilir.
  1. Kurul şikâyeti gözden geçirecek, gerekli gördüğü araştırma ve soruşturmayı yürütür ve Türkiye Arabulucular Etik Kurallarının ihlal edilip edilmediğini tespit eder.
  1. Kurul, bir üyesini şikâyetle ilgili usulü yönetmek üzere görevlendirebilir.
  2. Kurul, konuyu daha fazla ele almak için duruşma yapabilir.
  3. Kurul, arabulucunun duruşmaya şahsen katılmasını talep edebilir.
  4. Kurul, uygun görürse, şikâyetçiyi duruşmaya katılmaya davet edebilir.
  5. Kurul, dosyayı aldığı tarihten itibaren 28 gün içinde incelemeyi sonuçlandırır. Ancak, ek süre gerektiğine kanaat getirirse, Şikâyet Yönetimi Sorumlusundan Arabulucu, şikâyetçi ve üçüncü kişileri gecikme hakkında yazılı olarak bilgilendirmesini ister.
  1. Kurul, Türkiye Arabulucular Etik Kurallarının ihlal edildiğini tespit ederse, ihlale uygun yaptırımın uygulanmasına karar verir, kararı şikâyetçiye ve arabulucuya -gerekli olduğu hallerde üçüncü kişiye- yazılı olarak bildirir. Arabulucuya uygulanacak yaptırım, uyarı, üyeliğin belirli süreyle askıya alınması veya üyelikten süresiz çıkarma olabilir.
  1. Kurul ayrıca, uygun gördüğü hallerde arabulucunun şikâyetçiye yönelik -özür dileme gibi- düzeltici, telafi edici adımlar atmasını isteyebilir.
  1. Kurul, herhangi bir ihlal tespit edemezse şikâyeti reddeder ve kararını arabulucu ve şikâyetçiye yazılı olarak bildirir.
  1. Kurulun kararı kesindir.

 

Son Yazılar

  • CADR Alternatif Uyuşmazlık Çözüm Yolları Eğitiminde Lider

    Seçkin iş ortaklarıyla arabuluculuk ve uzlaştır...
  • CADR Yayınları’ndan “Arabuluculuk Soru Bankası” 2. B. Yayınlandı

    CADR Yayınları’ndan çıkan Arabuluculuk So...
  • Hukuk Uyuşmazlıklarında Arabuluculuk Mevzuatı 4. B. (Gerekçeli – Atıflı – Notlu) yayınlandı

    Mevzuat derlememizin 3. Baskısından sonra Hukuk...
  • CADR ve İstanbul Şehir Üniversitesi İşbirliğiyle Düzenlenen Arabuluculuk Eğitimi Tamamlandı

    CADR ve İstanbul Şehir Üniversitesi işbirliği i...
  • CADR ve KTO Karatay Üniversitesi İşbirliğiyle Konya’da Düzenlenen Uzlaştırma Eğitimi Tamamlandı

    CADR ve KTO Karatay Üniversitesi işbirliği ile ...

e-posta aboneliği

CADR TWITS

CADRFollow

CADR
cadr_CADR@cadr_·
29 Ağu

30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun.

#30ağustos
#bayram
#zaferbayramı
#CADR
#arabulucu
#arabuluculuk https://www.instagram.com/p/CEeCmB0DtcA/?igshid=1xo2427g5i8kx

Reply on Twitter 1299650868824936450Retweet on Twitter 1299650868824936450Like on Twitter 1299650868824936450Twitter 1299650868824936450
cadr_CADR@cadr_·
19 May

19 Mayıs Kutlu Olsun!

#19mayıs
#bayram
#atatürk https://www.instagram.com/p/CAXNr0OjxSv/?igshid=1w24xp5mao89l

Reply on Twitter 1262661176095395840Retweet on Twitter 1262661176095395840Like on Twitter 12626611760953958401Twitter 1262661176095395840
cadr_CADR@cadr_·
16 May

Canlı yayınımız davetlisiniz.

#Arabuluculuk
#avukatlık
#tarafvekili
#arabuluculukavukatlığı https://www.instagram.com/p/CAQEDjCj-V9/?igshid=1ob26y16zig0v

Reply on Twitter 1261654836233342976Retweet on Twitter 1261654836233342976Like on Twitter 1261654836233342976Twitter 1261654836233342976
Retweet on TwitterCADR Retweeted
SamilDemirŞamil Demir@SamilDemir·
13 Mar

Gerçek bir #arabulucu taraf tutmaz. Masadaki #müzakere nin her tarafından eşit derecede sorumludur.

Reply on Twitter 1238582445332729856Retweet on Twitter 12385824453327298562Like on Twitter 12385824453327298563Twitter 1238582445332729856
Retweet on TwitterCADR Retweeted
SamilDemirŞamil Demir@SamilDemir·
13 Mar

Yazarlarından birisi ve editörü olmaktan sevinç duyduğum #Uzlaştırma Soru Bankası'nı ilginize sunuyorum. Kitabın yazarları arasında “Ceza Muhakemesi Hukukunda Uzlaştırma Eğitim Kitabı” yazarları da yer alıyor.

https://www.adaletyayinevi.com.tr/9786056861147

Reply on Twitter 1238583896972972033Retweet on Twitter 12385838969729720332Like on Twitter 12385838969729720333Twitter 1238583896972972033
Load More...
  • Gizlilik Politikası
  • Kullanım Sözleşmesi
  • Law Academy
  • SOSYAL MEDYA:
CADR

© 2018 CADR Telif hakkı. Tüm hakları saklıdır.

YUKARI